Loading...

Τετάρτη, 7 Ιουνίου 2017

Φύλαξη ρούχων. Τι να προσέξετε…

Αποτέλεσμα εικόνας για φυλαξη ρουχον
Ήρθε η ώρα για ανακατανομή της ντουλάπας σας; Συγκεντρώσαμε για εσάς μερικές χρήσιμες συμβουλές για την φύλαξη και την αποθήκευση των ρούχων, για να τα βρείτε ακριβώς όπως τα αφήσατε!

1. Πλύνετε όλα τα ρούχα πριν τα φυλάξετε: ακόμα και αυτά που φορέθηκαν μια φορά ή φαίνονται καθαρά. Επιφανειακοί λεκέδες και σκόνη ποτίζουν το ύφασμα και φθείρουν τις ίνες. Μετά από καιρό θα είναι πιο δύσκολο να αφαιρεθούν. Επιλέξτε ένα υγρό απορρυπαντικό η ταμπλέτα πλυντηρίου.

2. Καλά νέα: δεν είναι απαραίτητο να σιδερώσετε τα ρούχα. Άλλωστε μετά από τόσους μήνες στιβαγμένα θα θέλουν έτσι και αλλιώς σιδέρωμα.
Καλό είναι να αποφεύγετε τις πλαστικές σακούλες, ειδικά για τα αγαπημένα σας ρούχα. Προμηθευτείτε θήκες φύλαξης με φερμουάρ. Χωρίστε τα ρούχα σε κατηγορίες για πιο οργανωμένη αποθήκευση και τοποθετήστε στο κάτω μέρος τα πιο ογκώδη. Βάλτε καρτελάκια έξω από κάθε κουτί για να ξέρετε που έχετε τι.
Σχετική εικόνα

3. Όταν μαζεύετε τα ρούχα για φύλαξη, είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να κάνετε ένα ξεκαθάρισμα. Ξεχωρίστε ρούχα που δεν έχετε φορέσει τα τελευταία δύο χρόνια και δωρίστε τα. Κερδίζετε χώρο στις ντουλάπες σας για καλό σκοπό!

4. Αποφύγετε τη ναφθαλίνη. Όχι μόνο θα μυρίζουν έντονα τα ρούχα σας, αλλά είναι και επικίνδυνη για τα παιδιά.

5. Προτιμήστε λεβάντα για προστασία κατά του σκόρου και υπέροχο άρωμα. Εναλλακτικά μπορείτε να βάλετε αποξηραμένη λεβάντα, δάφνη ή γεράνι.

6. Δώστε προσοχή στα ρούχα που θέλουν κρέμασμα όπως παλτό, σακάκια και φορέματα. Για να διατηρήσουν το σχήμα τους, πρέπει να κρεμαστούν ξεχωριστά σε υφασμάτινες θήκες για να αναπνέουν.

Σχετική εικόνα
7. Για φυσικό σκοροκτόνο, φτιάξτε αρωματικά πουγκάκια με κανέλα, γαρύφαλο, κέδρο ή όποιο αρωματικό σας αρέσει. Ακόμα βάλετε κόκκους μαύρου πιπεριού στις τσέπες τους.

8. Φροντίστε ο χώρος που θα φυλάξετε τα ρούχα να είναι καθαρός, χωρίς ίχνος υγρασίας και οσμών. Αν οι συνθήκες που επικρατούν στο χώρο είναι ακραίες, όπως για παράδειγμα υπερβολική ζέστη ή φως, μπορεί να καταστρέψουν τα ρούχα. Ελέγχετε τακτικά το χώρο για εμφάνιση μούχλας και υγρασίας για να προλάβετε πιθανή καταστροφή.

Με αυτές τις συμβουλές να είστε σίγουροι ότι θα βρείτε τα ρούχα σας ακριβώς όπως τα αποθηκεύσατε!

Τρίτη, 6 Ιουνίου 2017

10 υγιεινές τροφές που δεν τρως! Από την κάπαρη μέχρι το φασόλι ροβίτσα:

Έχεις βαρεθεί να τρως τις ίδιες και τις ίδιες υπερτροφές –σαλάτα σπανάκι για μεσημεριανό, σολομό με μπρόκολο και ρύζι για βραδινό–, είναι ώρα να ανανεώσεις το πιάτο σου.
Έρευνα δείχνει πως άνθρωποι που καταναλώνουν τη μεγαλύτερη ποικιλία τροφών τείνουν να έχουν τη μικρότερη περίμετρο μέσης, χαμηλότερη αρτηριακή πίεση και μικρότερο κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη και καρδιοπαθειών από εκείνους που «κολλάνε» στα ίδια γεύματα, ακόμα κι αν είναι υγιεινά. Αν θέλεις υγιεινή ποικιλία, δε χρειάζεται να αναζητήσεις παράξενα και ακριβά superfoods.
Βρήκαμε 10 γνώριμες τροφές που είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο πως ενισχύουν το ανοσοποιητικό σου και βελτιώνουν τη διάθεσή σου.

Κράνα: Ιδανικά κατά του Αλτσχάιμερ

Είναι καλή πηγή αντιοξειδωτικών που ενισχύουν την κυκλοφορία του αίματος στον εγκέφαλο και ενδυναμώνουν τη μνήμη. Τα αντιοξειδωτικά του ελληνικού αυτού καρπού –που λανθασμένα συγχέεται με τα cranberries– έχει αποδειχτεί πως μειώνουν τον κίνδυνο εκδήλωσης καρδιακής προσβολής και εγκεφαλικού μειώνοντας την αρτηριακή πίεση και αποτρέποντας το σχηματισμό αθηρωματικής πλάκας στις αρτηρίες. Τα κράνα προστατεύουν, επίσης, από την ουλίτιδα.
Ηοw to: Αντί για τα γλυκά, αποξηραμένα κράνα προτίμησε φρέσκα φρούτα (θα τα βρεις μέχρι τα τέλη του φθινοπώρου) ή κατεψυγμένα. Πρόσθεσέ τα σε σαλάτες, smoothies και βρόμη.

Brazil nuts (βραζιλιάνικα καρύδια): Ενισχύουν την ενεργητικότητα και το μεταβολισμό σου.

Είναι η πιο πλούσια διατροφική πηγή σεληνίου. Μόνο ένα περιέχει πάνω από το 100% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης σεληνίου για την καλή λειτουργία του θυρεοειδούς σου. Τα βραζιλιάνικα καρύδια θεωρούνται, επίσης, αντιφλεγμονώδη και έχει αποδειχτεί πως μειώνουν την LDL ή «κακή» χοληστερίνη ενώ αυξάνουν την HDL ή «καλή».
Ηοw to: Περιορίσου στη μία μερίδα (6 με 8 καρπoί) την εβδομάδα για να αποφύγεις
τη μεγάλη δόση σεληνίου. Μπορείς να τρως ένα βραζιλιάνικο καρύδι τη μέρα, σαν
συμπλήρωμα, ή τρίψε μερικά στο μούλτι για να «πανάρεις κρέας ή σε πέστο μαζί με μυρωδικά και ελαιόλαδο.

Μάραθος Ενισχύει την υγεία των οστών και των αρθρώσεων.

Σχετική εικόνα
Από το βολβό μέχρι τους σπόρους, κάθε τμήμα αυτού του φυτού τρώγεται και είναι γεμάτο με ασβέστιο, που ενισχύει τα οστά, μαγνήσιο, φώσφορο και βιταμίνη Κ, αλλά και βιταμίνη C, ψευδάργυρο και σίδηρο (τα τρία τελευταία ενισχύουν την παραγωγή κολλαγόνου). Είναι, επίσης, φυσική πηγή οιστρογόνων, που συμβάλλουν στην πρόληψη της οστεοπόρωσης.
Εκτός από τη συμβολή τους στην καλή υγεία των οστών και των αρθρώσεων, έρευνα έχει
δείξει πως το αφέψημά του μπορεί να μειώσει την όρεξη και την πρόσληψη θερμίδων.
Ηοw to: Η πικάντικη αλλά γλυκιά γεύση του ταιριάζει με πράσινες σαλάτες, μαγειρευτά
φαγητά και θαλασσινά. Μπορείς, επίσης, να το προσθέσεις βρασμένο στον πουρέ
πατάτας.

Μαϊντανός: Θεωρείται πως προλαμβάνει τον καρκίνο του μαστού.

Αποτέλεσμα εικόνας για μαιντανος
Είναι πλούσιος σε δύο αντικαρκινικά αντιοξειδωτικά, την απιγενίνη και τη λουτεολίνη.
Σύμφωνα με έρευνα, η απιγενίνη μπορεί να συμβάλλει στην πρόληψη και να καθυστερεί
την ανάπτυξη του καρκίνου του μαστού, ενώ οι φυτοορμόνες του μαϊντανού ενδέχεται
να εμποδίζουν την ανάπτυξη των κυττάρων του συγκεκριμένου καρκίνου. Ο ταπεινός
μαϊντανός περιέχει περισσότ ρη βιταμίνη Κ, ψευδάργυρο και φολικό οξύ από το kale, ενώ
μειώνει το φούσκωμα.
Ηοw to: Για να προσλάβεις περισσότερα αντιοξειδωτικά προτίμησε τον φρέσκο αντί για τον αποξηραμένο και χρησιμοποίησέ τον σε σαλάτες, μαγειρευτά, smoothies, ομελέτες και πιάτα με όσπρια και λαχανικά.

Φασόλι ροβίτσα: Ευνοεί την απώλεια λίπους.

Σχετική εικόνα
Είναι μια από τις λίγες τροφές που περιέχουν τη λιποδιαλυτική τριάδα: πρωτεΐνη, φυτικές
ίνες και ανθεκτικό άμυλο. Η πρωτεΐνη και οι φυτικές ίνες σταθεροποιούν το σάκχαρο του αίματος και σε χορταίνουν, ενώ το ανθεκτικό άμυλο μειώνει το σάκχαρο του αίματος
και περνά σε μεγάλο βαθμό άπεπτο από τον οργανισμό και έτσι προσλαμβάνεις λιγότερες
θερμίδες από το φαγητό σου.
Σε έρευνα έχει φανεί πως τα φασόλια ροβίτσα σκοτώνουν τα κύτταρα του καρκίνου του
τραχήλου ενεργοποιώντας εν μέρει γονίδια που καταστέλλουν τους όγκους.
Ηοw to: Μπορείς να βράσεις τα πράσινα αυτά φασόλια όπως τα συνηθισμένα, μόνο
που γίνονται πιο γρήγορα. Δε χρειάζονται μούλιασμα και βράζουν σε περίπου 45 λεπτά.
Κάν’ τα σούπα ή πρόσθεσέ τα σε σαλάτες.

Κεφίρ: Καταπολεμά την κατάθλιψη.

Σχετική εικόνα
Αυτό το ξινούτσικο ρόφημα, που αποτελεί προϊόν ζύμωσης, περιέχει διπλάσια προβιοτικά από το στραγγιστό γιαούρτι και σου προσφέρει μια δυνατή δόση καλών βακτηρίων
που βελτιώνουν τα συμπτώματα της κατάθλιψης και του κοινωνικού άγχους, ενώ διεγείρουν
τον εγκέφαλο να παράξει περισσότερη σεροτονίνη.
Η καθημερινή κατανάλωση κεφίρ για 6 μήνες έχει φανεί πως βελτιώνει την οστική πυκνότητα, μειώνει τις φλεγμονές, κατεβάζει τη χοληστερίνη, θεραπεύει τα έλκη και βελτιώνει τη λειτουργία του ανοσοποιητικού.
Αρχικά δεδομένα υποδεικνύουν πως το κεφίρ μπορεί ακόμα και να συρρικνώνει καρκινικούς όγκους στο μαστό. Αν υποφέρεις από αέρια, φούσκωμα ή διάρροια όταν τρως γαλακτοκομικά, το κεφίρ είναι εξαιρετική επιλογή για σένα: είναι κατά 99% χωρίς λακτόζη,
που σημαίνει πως συνήθως είναι καλά ανεκτό από ανθρώπους με ήπια δυσανεξία στη λακτόζη.
Ηοw to: Το πίνεις σκέτο και σου δίνει περίπου την ίδια πρωτεΐνη ανά φλιτζάνι όσο 2 μεγάλα αβγά, το ίδιο ασβέστιο με το γάλα, ενώ περιέχει σημαντικά προβιοτικά.

Κάππαρη: Μειώνει τις φλεγμονές.

Αποτέλεσμα εικόνας για καπαρη ανθοςΑποτέλεσμα εικόνας για καπαρη
Ανά γραμμάριο βάρους, τα μπουμπούκια της κάππαρης έχουν περισσότερη αντιφλεγμονώδη κερκετίνη απο κάθε άλλο φυτό, που μπορεί να μειώσει την αρτηριακή πίεση και τον κίνδυνο εμφάνισης ορισμένων μορφών καρκίνου καθώς και συμπτώματα καταστάσεων που σχετίζονται με χρόνιες φλεγμονές. Περιέχει και το αντιοξειδωτικό ρουτίνη, που καταπραΰνει πρήξιμο και πόνο από τους κιρσούς.
Ηοw to: Αν βρεις στην αγορά κάππαρη σε αλάτι, προτίμησέ την από το τουρσί, γιατί
έχει περισσότερα αρώματα. Μούλιασέ την πρώτα για 15 λεπτά και ξέπλυνέ την καλά
πριν τη φας για να φύγει το επιπλέον αλάτι. Η κάππαρη προσθέτει άρωμα και γεύση σε όλα τα πιάτα.

Σάββατο, 3 Ιουνίου 2017

Από τα δέντρα στο τραπέζι μας



Αρκετά τρόφιμα που βάζουμε στο τραπέζι μας προς βρώση, έχουν διαφορετική εικόνα όταν βρίσκονται στη διαδικασία ανάπτυξης και ωρίμανσης. Κάποια μπορεί να τα έχετε δει καθώς ευδοκιμούν στην πατρίδα μας. Άλλα πάλι, πρέπει να σας αρέσουν τα ταξίδια για να τα συναντήσετε. Όπως και να έχει είναι αρκετά ενδιαφέρουσες οι παρακάτω φωτογραφίες 


Ακτινίδιο



Αμύγδαλα



Ανανάς


Βανίλια


Κακάο


Κακάο


Κανέλα


Κάσιους


Καφές 


Κρόκος


Κρόκος


Λαχανάκια Βρυξελλών



 Μάνγκο



 Μαύρο Πιπέρι



Μπανάνες 


Σουσάμι 



Σουσάμι 



Φιστίκια Αιγίνης


Φιστίκια Αράπικα (Αραχίδες)


Φιστίκια Αράπικα (Αραχίδες)

Επικινδυνότητα των Ε που μπαίνουν στο σπίτι μας

Ένα μεγάλο ποσοστό των προϊόντων που μπαίνουν στο σπίτι μας περιέχουν Ε. Τα Ε είναιχημικές ουσίες που μεταξύ άλλων έχουν να κάνουν με τη συντήρηση των τροφίμων, τον χρωματισμό τους και την ενίσχυση της γεύσης. Σας παραθέτουμε ένα σύντομο οδηγό για το τι πρέπει να αποφεύγετε.


E100 ακίνδυνο
E101 ακίνδυνο
E102 επικίνδυνο
E103 απαγορευμένο
E104 ύποπτο
E105 απαγορευμένο
E110 επικίνδυνο
E111 απαγορευμένο
E120 επικίνδυνο
E121 απαγορευμένο
E122 ύποπτο
E123 πολύ επικίνδυνο
E124 επικίνδυνο
E125 απαγορευμένο
E126 απαγορευμένο
E127 επικίνδυνο
E130 απαγορευμένο
E131 καρκινογόνο προϊόν
E132 ακίνδυνο
E140 ακίνδυνο
E141 ύποπτο
E142 καρκινογόνο προϊόν
E150 ύποπτο
E151 ύποπτο
E152 απαγορευμένο
E153 ύποπτο
E160 ακίνδυνο
E161 ακίνδυνο
E163 ακίνδυνο
E170 ακίνδυνο
E171 ύποπτο
E173 ύποπτο
E174 ακίνδυνο
E175 ακίνδυνο
E180 ύποπτο
E181 απαγορευμένο
E200 ακίνδυνο
E201 ακίνδυνο
E202 ακίνδυνο
E203 ακίνδυνο
E210 καρκινογόνο προϊόν
E211 καρκινογόνο προϊόν
E212 καρκινογόνο προϊόν
E213 καρκινογόνο προϊόν
E214 καρκινογόνο προϊόν
E215 καρκινογόνο προϊόν
E217 καρκινογόνο προϊόν
E220 καταστροφή βιταμίνης
E221 εντερικές ενοχλήσεις
E222 εντερικές ενοχλήσεις
E223 εντερικές ενοχλήσεις
E224 εντερικές ενοχλήσεις
E226 εντερικές ενοχλήσεις
E230 δερματικές διαταραχές
E232 δερματικές διαταραχές
E233 δερματικές διαταραχές
E236 ακίνδυνο
E237 ακίνδυνο
E238 ακίνδυνο
E239 καρκινογόνο προϊόν
E240 ύποπτο
E241 ύποπτο
E250 διαταραχές πίεσης
E251 διαταραχές πίεσης
E252 διαταραχές πίεσης
E260 ακίνδυνο
E262 ακίνδυνο
E263 ακίνδυνο
E270 ακίνδυνο
E280 ακίνδυνο
E281 ακίνδυνο
E282 ακίνδυνο
E300 ακίνδυνο
E301 ακίνδυνο
E302 ακίνδυνο
E303 ακίνδυνο
E304 ακίνδυνο
E305 ακίνδυνο
E306 ακίνδυνο
E307 ακίνδυνο
E308 ακίνδυνο
E309 ακίνδυνο
E311 έκζεμα
E312 έκζεμα
E320 χοληστερίνη
E321 χοληστερίνη
E322 ακίνδυνο
E325 ακίνδυνο
E326 ακίνδυνο
E327 ακίνδυνο
E330 καρκινογόνο προϊόν
E331 ακίνδυνο
E332 ακίνδυνο
E333 ακίνδυνο
E334 ακίνδυνο
E335 ακίνδυνο
E336 ακίνδυνο
E337 ακίνδυνο
E338 πεπτική διαταραχή
E339 πεπτική διαταραχή
E340 πεπτική διαταραχή
E341 πεπτική διαταραχή
E400 ακίνδυνο
E401 ακίνδυνο
E402 ακίνδυνο
E403 ακίνδυνο
E404 ακίνδυνο
E406 ακίνδυνο
E407 πεπτική διαταραχή
E408 ακίνδυνο
E410 ακίνδυνο
E411 ακίνδυνο
E413 ακίνδυνο
E414 ακίνδυνο
E420 ακίνδυνο
E421 ακίνδυνο
E422 ακίνδυνο
E450 πεπτική διαταραχή
E461 πεπτική διαταραχή
E462 πεπτική διαταραχή
E463 πεπτική διαταραχή
E465 πεπτική διαταραχή
E466 πεπτική διαταραχή
E471 ακίνδυνο
E472 ακίνδυνο
E473 ακίνδυνο
E474 ακίνδυνο
E475 ακίνδυνο
E477 ύποπτο
E480 ακίνδυνο